Top

De meest gestelde vragen over het bestellen!


De meest gestelde vragen over het bestellen!


Inhoudsopgave:
1 : De levertijd.
2 : Vraag over een meubel:
3 : Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de webshop:
4 : Hoe kan ik betalen:
5 : Bezorgen of ophalen:
6 : Afhandeling van de bezorging:
6a: Hoe werkt het met afhalen:
7 : Hoe plaatst u een beoordeling op de webshop:
8 : Aanbod van diverse kleuren:
9 : Problemem bij bestellen of betalen:


1: De levertijd:
* Voor het bezorgen van uw bestelling houd u dan rekening met een levertijd rond de 20 à 30 werkdagen.
* Voor zelf afhalen van uw bestelling dan kan de levertijd in overleg met ons sneller zijn.
* Voor maatwerk kan er een aangepaste levertijd zijn.
* Voor een losse mandkussens of benchkussens houd u dan rekening met een levertijd rond de 10 à 15 werkdagen.
* Voor Retro Meubelen kan er een aangepaste levertijd zijn.



2: Vraag over een meubel:
U kunt op ieder moment in contact komen met YamBee-Meubelen om uw vraag aan ons te kunnen stellen!
- Bezoek onze: Werkplaats
- Via onze: Contactformulier
- Doormiddel van de live: Chatbox
- Op onze telefoonnummer: 06-46230842



3: Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de webshop:
1: Bij het product welke u wilt bestellen klikt u op: Plaats in winkelmandje.
1a: Wilt u het product verwijderen uit u winkelmandje: Klik op Verwijderen.
2: Wilt u gaan afrekenen: Klik op Ga afrekenen.
3: Als u nog geen klant bij ons bent klik dan op Registeren (uw winkelmandje wordt automatisch opgeslagen).
4: Wilt u toch even verder winkelen: Klik op Verder winkelen.
5: Wilt u via de mail bestellen dan kan dit ook bij ons.



4: Hoe kan ik betalen:
* Contant betalen bij bezorging (geen pin gelegenheid).
* Contant betalen bij zelf afhalen (geen pin gelegenheid).
* Via de webshop betalen via Ideal (geen creditkaart mogelijkheid).
* Betalen via uw eiegen bank (overschrijving).



5: Hoe werkt het bezorgen of ophalen bij YamBee-Meubelen:
* Bij bezorgen houden wij u ingevulde bezorgadres aan.
* wilt u een andere bezorgadres dan kunt u dit ook invullen tijdens uw bestelling.
* Wilt u het product zelf komen afhalen dan kiest u: Zelf ophalen.



6: Hoe is de bezorging geregeld:
Indien uw toegang naar uw woning of tuin niet makkelijk toegankelijk is, neemt u dan contact met ons op om uw situatie te bespreken.
In het geval dat uw woonruimte alleen via een trap, of lift toegankelijk is, houd u dan rekening met het volgende:
* Als er GEEN lift aanwezig is en alleen toegankelijk is via trappen, dan wordt uw bestelling bij de eerste deur afgeleverd.
* Maakt u gebruik van een lift naar uw woning, controleer dan of de meubel in de lift past!
* Wij leveren standaard uw meubel tot aan uw voordeur of achtertuin, indien de meubel naar binnen moet dan regelt u zelf de til hulp voor in huis of voor in de tuin.
Indien u vragen heeft over bovenstaande neemt u gerust even contact met ons op via onze: Contact formulier of telefonisch op nummer: 06-46230842.

2 à 5 werkdagen van te voren krijgt u van ons een mail met de bezorgdatum, indien u verhinderd bent, of wij krijgen geen reactie van u op het mailbericht of via de telefoon, dan zullen wij een nieuwe bezorgingdatum voor u inplannen.
Onze bezorgdagen zijn op vrijdag 14:00 en 21:00 uur en op de zaterdagen, tussen 08:00 en 21:00 uur, de bezorger zal u eerst van te voren opbellen om zijn aankomst tijdstip aan u door te geven.
Het kan voorkomen dat de bezorgtijd afwijkt door slecht weer of file`s, in dat geval nemen wij even contact met u op.
* In sommige situaties kan het mogelijk zijn dat wij de bezorging annuleren voor onze eigen veiligheid, bijvoorbeeld extreme files of bij ijzel/sneeuw.

Let op a.u.b!
Alle bezorgingen worden altijd door ons aangekondigd: Wij zullen nooit een bestelling onaangekondigd neerzetten of bij u achterlaten, indien u toch niet thuis bent ondanks dat dit met u is afgesproken.
In dit geval zal uw bestelling weer mee terug genomen worden en zullen wij met u een nieuwe bezorgdatum worden besproken.
Hiervoor worden er extra bezorgkosten voor gerekend, wij zullen u dit uiteraard eerst aan u mededelen.



6a: Hoe werkt het met afhalen:
Op het moment dat de bestelling klaar staat, nemen wij met u contact op om aan te geven dat u uw bestelling kunt afhalen.
Het afhalen van de besteiing kan van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 20:00 uur.
Op zaterdag, graag op afspraak i.v.m dat wij vaak aan het bezorgen zijn op deze dag.
Op zondag (alleen op afspraak) tussen 13:00 tot 16:00 uur.



7: Hoe plaatst u een beoordeling op de webshop:
Alleen als u een geregistreede klant bent bij ons kunt u een beoordeling schrijven over een meubel.
Nadat u bent ingelogd gaat u naar het product en klikt u op de button: Schrijf een beoordeling en zal uw beoordeling online worden gezet.
* Wilt u dat uw achternaam niet wordt weergegeven bij uw beoordeling, stuur dan uw beoordeling naar ons toe, wij zullen dan uw beoordeling voor u plaatsen met alleen uw voornaam en woonplaats en het bijbehoordende bericht.



8: Aanbod van diverse kleuren:
Wij gebruiken alleen verfsoorten, water gedragen, ecologisch of plantaardige oliëen .
Transparante kleuren: Donkergrijs, vergrijsd of wit.
Geschuurde kleuren: Donkergrijs, noten, vergrijsd of wit.
Krijtverf kleuren: Antiek wit, black pearl, blanc de blanc, cafe glace, chocolat chaud, citron, duifgrijs, leigrijs, lila, mandarine, misty taupe, mocca, roze.
Transparante houttint olie kleuren: Grijs, eiken, mahonie, melkwit, noten, old pine olijfgroen en teak.
Dekkende houttint olie kleuren: Donkergrijs, lichtgrijs, karamel-wit, karamel-bruin, karamel-puur, taupe-donkergrijs, taupe-lichtgrijs, taupe-wit, gebroken wit, wit en zwart.
Wash kleuren: White-wash, grey-wash, antraciet, rotsgrijs, zandbeige, schelpenwit en zeegroen.
* Heeft u een vraag over één van onze kleuren of zoekt u een bepaalde kleur die hierboven niet vermeld is, neemt dan gerust even contact met ons op.



9: Problemem tijdens bestellen of betalen:

Het lukt mij niet om een product in het winkelmandje te plaatsen!
Contoleer of uw browser instelling wel onze cookies accepteert.
Nadat u uw cookies instelling heeft ingesteld, probeert u het dan nog eens.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling!
Het is mogelijk dat er enige tijd overheen kan gaan met het ontvangen van uw mail.
Controleer uw spamvakje in uw mail.
Controleer uw accountgegevens uw bestelling word automatisch opgeslagen.
Is uw mailadres verkeerd ingevuld tijdens de bestelling? Neemt u dan even contact met ons op!

Waar moet ik opletten bij Ideal afrekenen!
Uw bestelling wordt afgehandeld in uw eigen account of pas aangemaakte account.
(Voorbeeld: https://www.yambee.nl/checkout...)
Doorloop de stappen in onze webshop, nadat u de bestelgegevens gecontroleerd heeft, klik op: Bevestig bestelling.
U wordt via Ideal doorverwezen naar de menu met beschikbare banken, daar selecteerd u uw eigen bank.
De betaling doet u geheel in uw eigen bankomgeving, na uw betaling, gebruik dan de knop Doorgaan of Verder, zo zal uw bank u terug sturen naar onze webshoppagina met de vermelding: Uw bestelling is succesvol aangemaakt

Waar moet ik opletten bij betalen via overboeking!
Vermeld altijd uw naam en bestelnummer zo kunnen we nagaan dat u heeft betaald.
Overschijven vanuit België, gebruik dan deze gegevens:
IBAN: NL88.INGB.0006.5912.35 (ten name van YamBee).
BIC: INGBNL2A

Ik heb na mijn betaling NIET de YamBee succespagina gezien!
Het is mogelijk dat u niet correct heeft afgesloten.
Controleer: Uw gegevens ga naar Bekijk al uw bestellingen uw bestellingen worden altijd in uw account vermeld.
Indien er geen vermelding is van uw bestelling, controleer dan uw winkelmandje of deze wel leeg is.
Controleer uw bankgegevens, als u betaald heeft via Ideal dan kunt u de betalingsopdracht terug lezen.

Ik heb de betaling geannuleerd of afgebroken!
U wordt naar een aparte pagina geleid in onze webshop: De betaling is afgebroken, u hoeft verder niks meer te doen.

Tijdens de betaling kreeg ik een storing of is afgebroken!
Controleer: Uw gegevens >> Bekijk al uw bestellingen al uw afgeronde bestellingen worden altijd vermeld.
Controleer uw eigen bankgegevens of u daar een betalingopdracht kunt vinden naar YamBee-Meubelen.
Indien u niet zeker bent, neemt u dan gerust contact met ons op, wij kunnen uw bestelling en betaling voor u controleren.

Wilt u hulp bij uw bestelling of een probleem, belt u ons dan gerust even op: Telefoonnummer: 06-46230842
Wij zijn hiervoor de gehele week bereikbaar van 10:00 tot 22:30 uur.


Druk, zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Bijgewerkt door © www.yambee.nl 2014-2017

Ga terug
Copyright © 2014-2017 YamBee-Meubelen.
Werkplaats: Einsteinstraat 16 1446VG
KvK: 61496499 / Mail: info@yambee.nl / Mobiel: 06-46230842